735.bölüm..

 

öğlen tatiline kadar.. epeyce kolayladık..işleri.. 
giydim mantomu.. 
ir--- çiftliğe gidiyorum ,vahide hanım.. biraz gecikebilirim.. haberin olsun.. 
acil birşey olursa ,ararsın tamam mı.. 
 
va--- tamam.. efendim.. 
 
indim ,aşağıya.. tunanın arabasıyla gideceğim,mecburen..  
hareket ederken.. 
benzin var mı ,diye baktım ..dönerken almam gerekecek... 
neyse çiftliğe gidiyorum...nasılsa..  
 
hızla kullanıyorum arabayı.. tuna gelmeden,evde olmak istiyorum da.. 
 
yasinin dönmüş,ziyanın da gitmiş olması lazım.. büroya dönünce,zuhali arayayım bari.. 
teyzemler de gelmişlerdir..
 
çiftlik yoluna dönünce.. yavaşladım.. yol boyunca.. bir hareketlilik var.. hııı,tarım işçileri için..
kalacak yer yapılıyor..
hüseyinle,naili de gördüm .. adamların yanında... 
kalabalıklardı.. devam ettim..
evin önüne gelip.. indim aceleyle... tuna gelmemiş daha.. 
 
içeri girdim... 
ir---- fatmaaa... 
 
mutfaktaymış... 
fa--- hanımıım.. hoşgeldiniz... 
ir--- hoşbulduk fatma... nasılsın.. 
 
fa--- eh işte iyiyiz.. işçiler için hazırlık yapılıyor... beyime yemek getirdiydim.. şimdi de.. onlara 
masa kuracağım... uzun boylu ,adam da geldi.. o ilgilenecekmiş... 
ir---- evet fatma,öyleymiş.. hadi sen,git.. eline sağlık.. 
fa--- afiyet olsun... 
 
sobada ellerimi ısıttım..hava güneşli ama acayip soğukmuş.. gerçi yayladaki ,
soğuk gibi değil ama..
Adanaya göre soğuk.. içim titredi...gömlekle olunca...
 
yukarıya çıkıp, süeter giyeyim bari.. 
merdivenleri çıktım..koştura koştura..  dolaptan.. tunanın süeterlerinden birisini alıp.. giydim.. 
biraz bol ama.. onun kokusunu duymak bile ,sarıldığını hissettirdi.. 
çekmeceden birde kalın çorap aldım.. geçirdim,ince çorabın üstüne... hastamı olacağım acaba.. 
yatağa uzanmıştım ki.. 
 
aşağıdaki kapı kapanınca.. seslendim.. 
ir--- tunaa ,sen misin... 
tu--- hayırrr.. 
 
ir--- (otururken,gülümsedim) sen kimsen.. buraya gelme.. sakın... kocam kızaarr..
 
içeri girdi... gülerek... 
tu--- aşkımmm..
ir---- canım,hoşgeldin.. 
 
yatağa,yanıma oturdu... saçlarımı okşayarak.. 
 
tu--- hoşbuldumm.. ne güzel, bir sürpriz bu... nasıl gelebildin.. 
ir--- n'apim.. özledim .. her yerde seni görüyorum,dersim boş dedin.. duramadım yerimde... 
aşığım beni bekliyormuş.. diye, koşa koşa geldim... 
 
sarıldık,birbirimize... 
tu--- mmm.. sahiden, çok özledim seni.. 
ir--- bendee.. 
 
öptüm yanağını... 
ir--- hadi yemek yiyelim.. soğumasın... 
tu--- iremm..  niye yatıyordun sen.. 
ir--- uzanmıştım canım..süeterinle ,çorabı giydim.. sen geldin zaten.. 
bakma öyle,hasta falan değilim .. 
 
gülümseyerek... "iyiii" diyip.. ellerimden tutup kaldırdı... 
 
aşağıda,konuşarak  yemeğimizi yedik.. kahve yaptım.. içiyoruz salonda.. 
tu--- halamın sesi nasıldı.. sitemli gibimiydi mesela... 
ir--- yok yok.. kendisi arayacakmış ,dedim ya..çarşıya çıkması, icap etmiş.. 
 
tu---  o geleceğim demişse ,gelirdi de.. bana darılmış olabilir.. sert konuştum ya...
ir--- aman tuna.. ne üzülüyorsun..madem şüphelendin.. akşam gideriz, gönlünü alırsın.. 
tapuları da ,götürelim.. bakar..
tu--- peki.. o ,çok değerli benim için... gelmedi diyince.. canım sıkıldı.. 
 
telefonu aldım elime... 
numaraları çevirirken... 
ir--- beni aradıktan sonra.. arasaydın ya.. 
tu---( gülerek) zamanım yoktu.. kimi arıyorsun.. 
ir--- halanıı.. aloo.. merhaba ayşe... muazzez hanım,çıktı mı çarşıya...... hımm.. kiminle dedin... 
...................................................................................................
 anladımm... sağol ayşe.. aradığımı söylersin.. iyi günler.... 
 
kapattım gülerek.. 
ir--- boşuna endişelenmişsin ,hayatım... 
 o gece ,halanla konuştuktan sonra.. aklına gelmiş..bizi yeniden aramış.. telefonumuz açılmamış..niyeyse.. 
dün .. figenin ,anne ve babasını .. yemeğe davet etmiş... firuze hanım.. 
bizi de..çağırmak için gelmiş yasin..amaa yokmuşuz evde...
 
tu--- acabaa, neredeydik .. 
 
ir---- bilmeemm... neyse...  bugün içinde, randevulaşmışlar.. çarşıya çıkalım diye... 
ben aradığımda
cemil bey,safiye hanım...firuze hanım, halandalarmış..
konuşamadım,akşam arayalım unutturma demiş..ayşeye.. 
cuma akşamı  da,o davet edecekmiş..biz de dahilmişiz.. yemeğe..
rahatladın mı..aşkım..  gerçekten gitmesi gerekmiş yani.. .
 
tu--- hımm.. biraz.. 
ir--- aaa,biraz mı... arayıp durumu öğrendim ya,daha ne istiyorsun.. 
 
filcanı bırakıp.. ayağa kalktı.. 
tu--- çok şey istiyorum.. yukarıdaki,banyoya baktın mı..
ir---yoo.. ne var ki banyoda... 
 
merdiven basamaklarını ağır ağır çıkarken.. "gelirsen görürsün " dedi..
 
 kalktım..aceleyle.. koşarak, yanına giderken.. 
ir--- tuna,söylesenee.. 
gülerek.. elimi tuttu..
tu--- sabret hayatım... 
ir--- yaaa.. edemem ben.. (elinden kurtulup.. yukarıya koştum..yatak odamıza girecekken.. )
 
tu---iremm.. dur.. 
döndüm.. 
ir--- niyee.. 
 
yanıma geldi.. 
tu--- demek sabır edemezsin...  benim gibi bir adama,hatırım için dediğinde.... durdum..
söz verdiğim için de.. kasete bakmadım.. ve hala bekliyorum.. farkındaysan.. 
 
ir--- (gülümsedim) farkındayım da.. çabalarımı ,göz ardı etme.. lütfen.. 
sen daha oynamadın..
hatta ,teklif bile etmedin... şelaleye gidelim dediğini de ,duymadım..
 
tu--- hah hah hah..inanılmazsın.. konuyu değiştirme, becerin müthiş..
iyi.. odaya girelim de.. oynayayım senin için.. 
 
ir---- ay tunaa.. banyoyu göstermemek için.. oynayacakmısın yani.. takım elbiseyle hemde.. 
 
belimi tuttu.. odaya girerken.. 
tu--- özel bir kıyafetim yok.. ne yazık ki.. 
hem pintiyim,hem de..  yakışmaz .. 
 ben.. göstermemek için değil.. aksine.. göstermek için bahane yaratıyorum..
 
ir--- bak sennn.. şohbeni yakamadığım gibi mi.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
içeri girince.. kapıyı örttü.. 
tu--- nerede kalmıştık.. 
ir---- Adananın yolları taştaann.. sen çıkardın beni beni baştannn... oyna oynaaa.. 
tu--- hah hah hah..
 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !